کیف و بوک کاور سامسونگ Galaxy Note 10.1
سایت اختصاصی گروه کیمیا علم
سایت اختصاصی گروه اجتماعی کیمیا علم نوین با بیش از 580 عضو
درباره وبلاگ


به سایت این گروه خوش آمدید. شماهم در این گروه بزرگ عضو شوید و نوشته ها ی خود را برای همه به نمایش بگذارید. مدیریت سایت: علیرضا ورامینی لطفأ ما را با آدرس vegek.dde.irبیابید
یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, :: 12:37 :: نويسنده : علیرضا ورامینی

کیف و بوک کاور سامسونگ Galaxy Note 10.1

قیمت: 79000 تومان

بوک کاور بسيار شيک و با دوام براي Samsung galaxy Tab N8000 10.1 با قابليت Stand ( قاب عکسي ) لذت استفاده از اين تبلت را بيشتر خواهد کرد . پايه پشت اين کيف به شما کمک مي کند تا تبلت را در چند حالت مختلف براي انجام چندين کار استفاده نماييد . حالت تايپ , حالت عکاسي , حالت تماشاي فيلم و ... همچنين مواد به کار رفته در ساخت اين کيف از جنس الياف فشرده و چرم عالي مي باشد که علاوه بر محافظت Galaxy Tab از ضربه , بر زيبايي آن نيز مي افزايد .

يکي از زيبا ترين ويژگي هاي Galaxy Tab ظرافت آن مي باشد , که اين امر باعث شده سازندگان اين گارد نهايت دقت خود را در ساخت اين کيف براي حفظ ظرافت تبلت به هنگام استفاده از اين کيف را به کار برده اند .
با گارانتی تعویض شرکتی به دلیل اطمینان مدیریت فروشگاه از کیفیت محصولات , تمامی کالاهای موجود در این سایت دارای گارانتی برگشت پول حتی در صورت پسند نکردن مشتری )به هر دلیل )می باشد در هر کجای ایران که باشید ابتدا بسته را در درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس هزینه آن را به مامور پست پرداخت کنید .

برخی از ویژگیها
1) قابليت Stand  2) بوک کاور بسيار شيک و با دوام  3) از جنس الياف فشرده و چرم عالي  4) محافظت Galaxy Tab از ضربه  5) ظرافت

 

همین الان بخرید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ اختصاصی گروه کیمیا علم و آدرس vegek.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 4683
تعداد مطالب : 121
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 2



بـاکـسـهــــا

Alatash.com , پخش زنده از حرمین شریفین!